اینفوگرافیک فرانچایز

در ابتدا باید کسب و کاری داشته باشید که حداقل دو شعبه موفق داشته باشد تا بر مبنای آن سیستم و استراتژی کلی بیزینس را تعریف نمایید.

  • مزیت رقابتی

    قابلیت توسعه مشاهده بیشتر
     مشخص کردن مزیت رقابتی و بررسی اینکه برای مناطق جغرافیایی مختلف این مزیت رقابت وجود دارد و قابل استفاده است یا خیر
  • سود و زیان شعب

    وضعیت مالی فعلی و پیش بینی وضعیت آتی مشاهده بیشتر

     بررسی سود و زیان شعبات فعال به تفکیک روز، ماه و فصل طی دو سال گذشته و پیش‌بینی عوامل تاثیرگذار روی سود و زیان و وضعیت آینده شعبات فعال و شعبات برنامه‌ریزی شده برای افتتاح

  • تحقیقات بازار

    بررسی وضعیت ما و رقبا در بازار مشاهده بیشتر

    انجام تحقیقات بازار و بررسی رقبا و محیط و عوامل موثر روی بیزینس از طریق مدل‌هایی مانند ‏SWOT و PESTEL

  • پتانسیل توسعه شعبات

    امکان و تاثیرات توسعه شعبات مشاهده بیشتر

    بر اساس وضعیت سود و زیان شعبات و بررسی‌های صورت گرفته از بازار و سایر عوامل تاثیرگذار بر بیزینس پتانسیل رشد شعبات و تاثیرگذاری مثبت یا منفی آنها روی یکدیگر بررسی شود. ( مثلاً افزایش شعبات املاک در مناطق مختلف می‌تواند امکان تهاتر ملک بین شعبات را افزایش دهد لذا تاثیرگذاری آنها روی هم مثبت است.)

  • پلن های درآمدی فرانچایزدهنده

    مجاری درآمدی فرانچایز دهنده

    مشخص کردن پلن‌های درآمدی شرکت فرانچایز دهنده از مجاری مختلف شعبات فرانچایز

  • بیزینس پلن

    بررسی کلیات کار مشاهده بیشتر
    نگارش بوم کسب و کار، بیزینس مدل، بررسی عملیاتی و سودده بودن یا نبودن آن
  • مالکیت محصولات و صندوق فروشگاه

    وضعیت و انتقالات مالی مشاهده بیشتر

    مشخص کردن مالکیت محصولات فروشگاه که آیا متعلق به فرانچایز دهنده است و به صورت امانی و جهت فروش نزد فرانچایزگیرنده باقی می‌ماند یا متعلق به فرانچایز گیرنده می‌باشد و برنامه‌ریزی نحوه و شکل و شرایط انتقالات مالی بین فرانچایزدهنده و فرانچایز گیرنده و تعیین و تکلیف صندوق و پوز فروشگاه که متصل به حساب فرانچایز دهنده باشد یا فرانچایز گیرنده

  • کتابچه عملیاتی

    ریز اقدامات اجرایی و... مشاهده بیشتر
    سیستم سازی و نگارش کتابچه عملیاتی شامل متن دقیق آموزش‌ها، مهارت‌ها و نحوه مدیریت بخش‌های مختلف
  • اقدامات قانونی

    برندینگ مشاهده بیشتر

     ثبت شرکت، نام، لوگو، برند و نشان‌های تجاری و تهیه برند بوک شرکت

  • قرار دادها

    وظایف فرانچایزدهنده و فرانچایز گیرنده مشاهده بیشتر

     نگارش و تهیه شرایط حقوقی و قرارداد اعطای فرانچایز و سند FDD و تعیین دقیق شرح وظایف و تعهدات و الزامات قانونی فرانچایز دهنده و فرانچایز گیرنده (مثلا لزوم ترهین، چک و سفته، ضامن معتبر، ضمانتنامه بانکی یا... توسط فرانچایز گیرنده در وجه فرانچایز دهنده بابت حسن انجام کار و تعهدات)

  • نرم افزار

    تسهیل امور مشاهده بیشتر

    خرید و توسعه نرم‌افزارهای مورد نیاز جهت ارتباطات، گزارشات، تسهیل و بهبود امور سازمان مانند : ERP/ATS/CRM/BI و....

  • رودمپ سازمان

    برنامه توسعه شعب مشاهده بیشتر

    برنامه‌ریزی های استراتژیک جهت توسعه شعب، شکل و شرایط توسعه، مناطق و ترتیب توسعه، اهداف توسعه، تاثیرات توسعه و... روی سازمان و شعبات فعال

  • اقدامات توسعه ایی

    پیش نیازهای توسعه شعب مشاهده بیشتر

    مارکتینگ، برندینگ و اقدامات اجرایی جهت توسعه شعب

  • افتتاح شعبه جدید

    اقدامات اجرایی افتتاح مشاهده بیشتر

    اقدامات مورد نیاز جهت انتخاب ملک، قرارداد ملک، جذب منابع انسانی، دیزاین ملک، تجهیز ملک، ارسال محصولات به فروشگاه، چیدمان محصولات و مرچندایزینگ، مارکتینگ افتتاح و افتتاحیه

  • توسعه فروش شعبه

    اقدامات اجرایی افزایش فروش مشاهده بیشتر

    برنامه‌ریزی و اجرای کمپین‌ها و پلن‌های اجرایی توسعه فروش فروشگاه افتتاح شده